De grote reis gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Leende, Nederland van Anton en Anne - WaarBenJij.nu De grote reis gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Leende, Nederland van Anton en Anne - WaarBenJij.nu

De grote reis gaat bijna beginnen

Door: antonenanne

Blijf op de hoogte en volg Anton en Anne

22 Augustus 2010 | Nederland, Leende

Beste allemaal,

Nog een aantal dagen en dan vertrekken wij naar Australië. We gaan daar lekker een paar maanden rondtrekken, hopelijk heel veel mooie dingen zien en lekker uit te rusten na het behalen van onze diploma's. Op deze site kunnen jullie ons gedurende onze hele reis volgen. We proberen er geregeld een verslagje op te zitten van alle mooie dingen die we hebben gezien en meegemaakt.

Heel veel leesplezier!

Ik heb er zin in!!!

• 11 September 2010 - 10:21

Aleks:

Op naar Down under.
    Maar het is nog ver naar van Sydney naar bijvoorbeeld the great barrier reef!
    Dus zingen maar: 'pick up your troubles in an old kit bag....'

• 12 September 2010 - 21:22

Marloes En Joris:

VEEL PLEZIER!!!!

• 13 September 2010 - 19:29

Succes:

Heey anton en anne,

aller eerst wil ik jullie veel succes wensen met jullie reis en ik hoop dat jullie het samen heel leuk gaan hebben daar.

groetjes wilfred vd vrande

ps. anton nog heel erg bedankt dat jij mijn thuisbegeleider wou zijn ik hoop dat we elkaar weer snel spreken en dat je nog een keer langskomt op t meerdal.
    tot dan. oooh en doe anne de groeten anton!

VEEL PLEZIER !!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 15 September 2010 - 06:10

Annemieke:

Hoi Anne en Anton,
    Fijn dat jullie reis goed is gegaan. Ik ben benieuwd naar jullie indrukken van Kuala Lumpur. Kusjes XXX

• 15 September 2010 - 11:16

Paul:

Hee Anton en Anne,

Het is begonnen! Ontzettend veel plezier en tot over 3 maanden.

Ze zijn voorbij voordat je het weet, dus geniet van iedere dag!

Ciao Paul